Українці повідомляють про збої у "Приват24": у банку двічі перенесли час вирішення проблеми

У сервісі “Приват24” вдень 23 квітня стався збій. Користувачі скаржаться, що вони не можуть здійснити й отримати платежі, ані зі смартфона, ані з портативного комп'ютера.

Про це йдеться на сайті “ПриватБанку”.

Так зазначається, що наразі тривають регламентні роботи з оновлення системи безпеки. У службі підтримки клієнтів, тим часом, кажуть, що збій тимчасовий, однак час вирішення проблеми двічі поспіль переносили.

Спочатку клієнтам повідомили, що проблему буде ліквідовано о 15:30, а згодом перенесли її на 16:00. Проте станом на 16:30 проблема не вирішена.

Водночас, користувачам пропонують скористатися терміналом самообслуговування.

Нагадаємо, восени клієнти “ПриватБанку” поскаржилися на проблеми із роботою інтернет-додатку банку, терміналів і банкоматів. Причиною цього стала масова оплата товарів на торговельному онлайн-майданчику Китаю. Через велику кількість платежів вони автоматично вишикувалися в чергу. Протягом години банк обслуговував до 70 тисяч платежів, а це значно перевищує нормальні обсяги роботи. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *