Експерти назвали список товарів, на які збільшився попит в українців під час карантину

Більше консерви, алкоголю і презервативів, менше делікатесів і харчів із коротким строком зберігання. ТСН дослідила, що купують українці на карантині. З’ясувалося, що розмір середнього чека за останні півтора місяця збільшився вп’ятеро. Люди купують більше, але до крамниць ходять рідше, йдеться в сюжеті ТСН 19:30.

У столичному супермаркеті порожньо. Людмила Петрівна навантажує візок апельсинами: бере всього втричі більше, ніж зазвичай. Пояснює це тим, що хоче наробити запасів, щоб менше виходити з дому.

Найбільше покупців в алкогольному відділі. Продавець ледь устигає виставляти нові пляшки на полиці.

“Стало менше делікатесних продуктів куплятися — відсотків на 15-20 в середньому”, — каже співзасновниця проєкту з моніторингу цін Анна Кармазіна.

Разом з Сергієм вони збирають і аналізують чеки з українських супермаркетів для популярного мобільного додатка.

“Через додаток людина присилає нам чек. З нього дістаємо ціни та назви товарів”, — розповідають вони.

За останні півтора місяця розмір середнього чека в українських маркетах збільшився вп’ятеро. Із тисячі гривень наприкінці лютого — до п’яти з половиною тисяч на початок квітня.

“Люди купляють більшими обсягами та рідше їздять до магазинів. Також велика кількість людей перейшли на онлайн-замовлення”, — розповідає співзасновник проєкту Сергій Щербаненко.

Карантин вплинув не лише на кількість онлайн-закупів. Українці частіше стали замовляти побутову хімію і все для прибирання, цікавляться товарами для домашнього фітнесу. Вочевидь, тепер є час для ремонту: утричі зросли продажі шпалер і всемеро — фарби. Цікаво, що попит на антисептики поступився попиту на контрацептиви. Їх купили вп’ятеро більше.

Кореспондентка ТСН Олександра Мітіна

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *